18 Nisan 2009 Cumartesi

CANIIM CUMARTESİ..

''Cumartesi günleri bünyeye pazar gibi sıkıntı vermez,içi karartmaz,pazar akşamının ağlama etkisinin yerini şaraplı bir akşam yemeğine bıkarır ''diye düşünen canlılardandım bu cumartesine kadar.Bu cumartesi yapacaklarım o kadar çoktu ki şu arkadaşımı arayayım ,yok onu değil ötekini berisini derken, buraya gideyim,yok yok orayı görmedim buraya diye artılı- eksili,çarpmalı-bölmeli düşünce akışları beynim içerisinde birbirlerine çarparak dolaşıyorken cumartesi sabahı uyanışımla beraber beynimin kendisini resetlediğini farkettim.Sabah uyanışıma gelirsek,rüyamda kanser olduğumu görmemle ve işin kötüsü rüyayı hatırlamamla güne merhabayı birazcık asık suratlı söyledim.Sigarayı bırakmam lazımı sigara içerken düşünen birisi olarak rüyamın o okadar etkilemeside ayrı mevzu tabiiki.İşin ilginçi rüyamda kanser olduğumu görüp tebessüm ediyorum ve aklıma annem geliyor.Eee tabiiki bile bile lades kıvamında yaşamanın etkileri bilincin diplerin cıkıveriyor rüyada zort diye.Kısacası sabahtan beri mutfaktaki sandalye tepesinde pinekliyorum.Bişeyler yapayım derken hiç bir halt yapmadan canıım güneşli bir cumartesi gününü heba ettim.Hala da ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder